Klient indywidualny

Kredyt we frankach

Posiadasz kredyt we frankach, który przeznaczyłeś na cele prywatne? Wielu Frankowiczów udowodniło, że można wygrać z bankiem. Skorzystaj z naszego doświadczenia w pomocy Konsumentom.

Kredyt frankowy na zaspokojenie prywatnych potrzeb

zakup/remont nieruchomości na własne potrzeby, inne cele konsumpcyjne

Kredyt indeksowany lub denominowany.

Zapisy umowne, określające zasady przeliczenia kredytu lub pożyczki do waluty obcej mogą być uznane za abuzywne postanowienia umowne. Taka ocena zapisów umowy powoduje, że stają się one bezskuteczne wobec konsumenta.

ANALIZA DOKUMENTACJI

Zebranie i ocena wszelkich dokumentów bankowych, a także rozmowy mającej na celu poznanie okoliczności dotyczących podpisania umowy kredytowej i jej spłaty.

OSZACOWANIE ROSZCZEŃ

Ocena i określenie roszczeń, które przysługują kredytobiorcy.

NEGOCJACJE

Rozpoczęcie działań mających na celu pokojowe rozwiązanie sporu z bankiem.

POSTĘPOWANIE W SĄDZIE

Prowadzenie sprawy sądowej zarówno w pierwszej, jak i drugiej instancji, włączając w to reprezentowanie Klientów na każdej rozprawie sądowej.

PRAWOMOCNY WYROK

Realizacja prawomocnego wyroku, co obejmuje potencjalne działania egzekucyjne przeciwko bankowi oraz udzielanie pomocy w procesie składania wniosku o anulowanie zabezpieczeń związanych z kredytem.

ROSZCZENIA
BANKU

Oferujemy ciągłe wsparcie na każdym etapie, w przypadku wystąpienia jakichkolwiek roszczeń ze strony banku skierowanych przeciwko Państwu.
extra

Rata kredytu CHF jest poza Twoją skalą?

Masz kredyt we frankach? Czy wiesz, że umowa może zawierać zapisy niedozwolone? Sprawdzimy Twoją umowę BEZPŁATNIE! Przeanalizujemy i wyliczymy roszczenia, które Ci przysługują od banku.

Zamów szybki kontakt:
BEZPŁATNIE