Unieważnienie kredytu we frankach – potrzebne dokumenty

Unieważnienie kredytu we frankach w 2024 r. stanowi cel wielu kredytobiorców. Obecnie sądy mogą podjąć decyzję o unieważnieniu umowy kredytowej w przypadku stwierdzenia, że jej klauzule są sprzeczne z obowiązującymi przepisami prawa. Istotnym zjawiskiem jest fakt, że liczba korzystnych dla kredytobiorców wyroków sięga nawet 98%. Taki wskaźnik z pewnością przyczynia się do zwiększenia liczby pozwów składanych przeciwko instytucjom finansowym, ponieważ Frankowicze coraz mniej obawiają się niepowodzeń w procesach sądowych.

Unieważnienie kredytu we frankach - jak się odbywa?

Na kredytobiorcy CHF spoczywa obowiązek udowodnienia-wykazania, że umowa kredytu indeksowanego lub denominowanego do waluty obcej posiada wady. Właśnie dlatego Frankowicz musi przed sądem wykazać nieprawidłowości zawarte w umowie kredytowej. Oprócz tego, kredytobiorca musi przedstawić dokumenty, które potwierdzą wysokość dochodzonych roszczeń. W skompletowaniu pełnego zestawu dokumentów potrzebnych na rozprawę o unieważnienie kredytu we frankach pomoże Kancelaria Frankowa z Wrocławia – Mędrecki, Wilk i Wspólnicy.

Jakie dokumenty są potrzebne do rozprawy frankowej?

W pierwszym etapie procesu zmierzającego do unieważnienia kredytu we frankach konieczne jest przekazanie umowy kredytowej do oceny przez specjalistę z kancelarii prawniczej specjalizującej się w tego rodzaju sprawach.Do złożenia pozwu niezbędne jest, aby Frankowicz skompletował dokumenty. Przede wszystkim konieczna będzie umowa kredytowa CHF, która została zawarta z bankiem. Warto jednak zauważyć, że umowa kredytu frankowego może zawierać dodatkowe załączniki oraz odwołania do regulaminu instytucji finansowej lub ogólnych warunków umowy, dlatego istotne jest dokładne sprawdzenie wszystkich tych dokumentów. Co więcej, w trakcie realizacji umowy kredytowej bank może podpisywać z Frankowiczem dodatkowe aneksy lub porozumienia. Wszystkie te dokumenty powinny być zatem zgromadzone i przekazane prawnikowi, nawet jeśli kredytobiorca uważa, że nie mają one istotnego znaczenia dla sprawy o unieważnienie kredytu frankowego

jak unieważnić kredyt we frankach

Następnie koniecznym jest wykazanie sposobu i historii spłat dokonywanych przez Frankowicza, dlatego powinien od przekazać Kancelarii pełną historię spłaty kredytu. Każdy bank ma obowiązek dostarczyć następujące dokumenty na żądanie kredytobiorcy:

• Regulamin banku lub ogólne warunki umów
  • Aneksy lub porozumienia zawierane w trakcie trwania umowy
  • Wniosek o udzielenie kredytu
  • Zaświadczenie o wysokości wypłaconego kredytu
  • Zaświadczenie o saldzie zadłużenia
  • Historię spłaty kredyty

Jakie dokumenty są potrzebne do rozprawy frankowej?

Jeśli posiadasz kredyt indeksowany lub denominowany do franka szwajcarskiego i chciałbyś unieważnić swoją umowę kredytową, w pierwszej kolejności powinieneś wybrać kancelarię prawną specjalizującą się w kredytach frankowych, która będzie mogła Ci pomóc. Podczas wyboru kancelarii kieruj się liczbą wygranych spraw, doświadczeniem w prowadzeniu sporów z bankami oraz kwalifikacjami kadry. Jeśli szukasz kancelarii w:

• Lublinie,
  • Rzeszowie,
  • Łodzi,
  • Bydgoszczy,
  • Opolu,
  • Wrocławiu,

rozważ skorzystanie z usług kancelarii Mędrecki, Wilk i Wspólnicy. Nasza kancelaria obsługuje sprawy frankowiczów, zarówno konsumentów, jak i przedsiębiorców. Posiadamy liczne korzystne wyroki dla naszych klientów.

Unieważnienie kredytu we frankach - analiza umowy

Zdecydowałeś, że chcesz walczyć w sądzie o unieważnienie swojej umowy kredytowej we frankach? Prześlij swoją umowę do bezpłatnej i niezobowiązującej weryfikacji przez ekspertów z kancelarii Mędrecki, Wilk i Wspólnicy. Nasi specjaliści przeanalizują umowę pod kątem nieprawidłowości i zaproponują Ci najlepsze rozwiązania. Dodatkowo będziemy reprezentować Cię na każdym etapie postępowania. Działamy z myślą o Twoim interesie, zapewniając kompleksową obsługę prawną i dążąc do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów w Twojej sprawie.